דף הבית » תכנית » תכנית מפורטת

תכנית מפורטת

לתכנית הכנס המקוצרת

10:00-10:15     כולנו עכשיו Inbound Marketing

האם אתה והחברה שלך מוכנים לשינויים שכל חברה עומדת בפניהם? הלקוחות ממשיכים למצוא דרכים חדשות כדי לחסום את המסרים השיווקיים בערוצי השיווק המסורתיים, קרי: טלויזיה, רדיו, עיתון, ברושורים שהוא סוג של שיווק בדחיפה. שיווק באינטרנט המתבסס על משיכה הפך יותר ויותר פופולארי בקרב חברות חדשניות ברחבי העולם. זה בגלל ששיטות השיווק החדשות באינטרנט מרוויחות את תשומת הלב של הצרכנים (במקום לנסות לקנות אותה) ובונות מערכות יחסים משמעותיות (במקום ללכת מהר למכירה).

10:15-10:30     אם תוכן הוא המלך? מי היא המלכה? מי הוא הנסיך?

"תוכן הוא המלך באינטרנט", אמר גוגל שוב ושוב ושוב: "תוכן הוא המלך, תוכן הוא המלך, תוכן הוא המלך" ומאז, בעלי עסקים כמו גם כותבי תכנים יושבים וכותבים תוכן, ממלאים את האינטרנט בתכנים בציפייה שגוגל יקדם את האתר שלהם וזה קרה אבל לא קורה יותר. כתיבת תוכן זה לא ענין של לכתוב בלבד, זה לכתוב נכון. מהו תוכן איכותי שיימצא ראוי בעיני גוגל להיות מקודם במנועי החיפוש?

10:30-10:45     האם בניית קישורים היא קריטית לקידום האתר או שהיא בזבוז של זמן וכסף?

האם בניית קישורים היא קריטית לקידום האתר או שהיא בזבוז של זמן וכסף?
מנוע החיפוש גוגל נעשה מתוחכם יותר וזה הזמן לשאול: האם עדיין יש משמעות לבניית קישורים כחלק מאסטרטגיית קידום האתר שלך החברה, או שמא ימי הזוהר של בניית קישורים חלפו מהעולם? ואם לא בניית קישורים אז מה כן.

10:45-11:00     הפסקה פעילה

11:00-11:15     עכשיו איכפת לגוגל איך בנוי אתר מובייל

המובייל מהווה אתגר לא רק לעסקים אלא גם לגוגל. זה נכון שהאתר שבנית למחשב שולחני/נייד נראה גם במובייל, אבל הוא לא מותאם מובייל, דבר הגורם לחוויית גלישה לא טובה, לקוחות מתעצבנים ונוטשים (רמז, זה לא טוב, זה רע מאוד!). אז מה לעשות? לבנות אתר מובייל בנוסף לאתר הקיים? האם אתר המובייל יכיל את אותם תכנים של האתר השולחני? בואו לשמוע איך לבנות נכון את האתר שלך בעולם המובייל.

11:15-11:30     שמות דומיינים, דויד פרידמן מנכ"ל דומייןדהנט

11:30-12:00     רשתות חברתיות וקידום אתרים בגוגל - פאנל דיוות עם גילה גדעון, ורד חורי, טל נברו, מרב באבאי, קטי שטרן

12:00-12:15     הפסקה פעילה: עדויות on-line

12:15-12:30     לעשות או לקנות שירותי קידום אתרים?

איך מצליחים בשיווק באינטרנט בסביבה שמתפתחת כל כך מהר? זה לא קל! חלק מהחברות יבחרו לקדם בעצמן את האתר על ידי עובדים בחברה, בעוד חברות אחרות בחורות להסתמך על חברה חיצונית שתעשה את העבודה בשבילן. ויש גם חברות שיבחרו לאמץ גישה היברידית (משולבת).

12:30-12:45     אתה לא צריך Google+, עכשיו כן!

עד עתה יכלת להתעלם מהנוכחות של Google+, מעכשיו אתה חייב להיות שם ולהיות שם פעיל. נכון גוגל+ היא הרשת החברתית השנייה בגודלה, אבל היא של גוגל. אם אתה רוצה להיות שהאתר שלך יקודם בתוצאות החיפוש של גוגל, אם אתה רוצה לבנות את המותג שלך בגוגל ולא רק בתוצאות החיפוש, אלא בכל האינטרנט – אתה חייב להיות שם, בגוגל פלוס.

12:45-13:00     מהם הפרמטרים החשובים ביותר לקידום אתר בגוגל?

זאת אולי השאלה השכיחה ביותר לכל בעל עסק שרוצה לקדם את האתר שלו. גוגל מפרסמת שהיא עורכת משהו כמו 600 שינויים באלגוריתמים הדירוג בכל שנה! חלקם גדולים ולהם גוגל קוראת בשמות חיות בצבעי שחור/לבן כמו פינגווין ופנדה וחלקן קטנות, צבעוניות עם יכולת תעופה מרשימה כמו HummingBird. שינויים רבים אחרים הם קטנים בהיקפם, אבל אם האתר שלך נפגע, אז גם שינוי קטן יכול לגרום לך נזק כלכלי גדול. בואו לשמוע איך צריך לעשות אופטימיזציה למנועי חיפוש על מנת למקסם את המאמצים שלכם לקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

ButtonJoinNow02

לתכנית הכנס המקוצרת